26 Ιανουαρίου 2022

ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ: ΟΙ ΚΡΙΣΙΜΕΣ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ «ΦΙΑΣΚΟ»


Κυκλοφοριακό «βραχυκύκλωμα», εγκλωβισμός οδηγών ακόμα και για... 24 ώρες, άνθρωποι να κοιμούνται στα πατώματα, να μένουν χωρίς νερό και φαγητό μέσα στο κρύο, διπλωμένες νταλίκες κι εισαγγελική παρέμβαση για την απόδοση ευθυνών, συνθέτουν το τριτοκοσμικό σκηνικό που δημιουργήθηκε στην Αττική Οδό, τις δύο τελευταίες ημέρες.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η τροχαία της Αττικής Οδού προειδοποιούσε απ' τις 10 το πρωί και πίεζε τη διαχειρίστρια εταιρία προκειμένου να κλείσει η κυκλοφορία των οχημάτων και κυρίως των βαρέων οχημάτων στις εισόδους αυτής, κάτι που δεν εισακούστηκε ή δεν εκτιμήθηκε ανάλογα απ' τους αρμόδιους της διαχειρίστριας εταιρίας.

Η εταιρία δεν αποδέχτηκε αρχικά το αίτημα, το οποίο έκανε αποδεκτό πολύ αργότερα. Την ίδια στιγμή, τα 36 εκχιονιστικά μηχανήματα τα οποία είναι βαρέως τύπου κι όχι ευέλικτα, δεν μπορούσαν να καθαρίσουν το δρόμο καθώς δεν προπορεύονταν των οχημάτων των πολιτών.

Η σύμβαση του κράτους με τη διαχειρίστρια εταιρία της Αττική Οδού, σύμφωνα με αρμόδιες πηγές του Υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, προβλέπει ότι η διαχειρίστρια εταιρία είναι αυτή που αποφασίζει για τη διακοπή της κυκλοφορίας (δηλαδή, δε μπορεί να το αποφασίσει μόνη της η τροχαία αν δεν το ζητήσει η εταιρία) κάτι το οποίο έγινε στις 14:00 το μεσημέρι, όπως φαίνεται σε σχετικό έγγραφο που εξασφάλισε ο ΣΚΑΙ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η συγκεκριμένη σύμβαση αναμένεται ν' αναθεωρηθεί τους επόμενους μήνες.

Πηγή in.gr

Σχόλιο Ιστοσελίδας

Η κυβέρνηση, με τη γνωστή πλέον γελοιότητα που τη διακρίνει και στις συμφωνίες που κάνει αλλά και σ' όλη τη στάση της, έχει αγγίξει απόλυτα αρνητικά ρεκόρ, γεγονός που την καθιστά ως άκρως επιζήμια! Κι είναι πραγματικά ντροπή για τους πολίτες αυτής της χώρας να επιτρέπουν σε μια αγέλη ανίκανων να ορίζει τις τύχες τους!...