01 Φεβρουαρίου 2022

ΕΓΙΝΕ ΕΠΙΘΕΣΗ ΜΕ ΓΚΑΖΑΚΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΜΠΟΥΡΑΚΗ


Βίντεο - ντοκουμέντο έδωσε στο φως της δημοσιότητας ο Δημήτρης Καμπουράκης απ' την επίθεση με γκαζάκια στο σπίτι του σήμερα τα ξημερώματα (1/1/2022).

Στο βίντεο φαίνεται ο δράστης που έχει καλυμμένα τα χαρακτηριστικά του να αφήνει μια τσάντα στην είσοδο της πολυκατοικίας που διαμένει ο γνωστός δημοσιογράφος. Δευτερόλεπτα αργότερα αρχίζουν να βγαίνουν πυκνοί καπνοί απ' την τσάντα και στη συνέχεια ακολουθεί η ισχυρή έκρηξη.

Ο ίδιος ο Δημήτρης Καμπουράκης μιλώντας σήμερα το πρωί στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ για όσα έγιναν, έκανε λόγο - μεταξύ άλλων - για ένα φοβερό κρότο, ενώ σημείωσε ότι ένα απ' τα γκαζάκια δεν είχε σκάσει.

Ο δημοσιογράφος είχε δεχτεί απειλές και πέρσι. Τότε η Αστυνομία του είχε προτείνει αστυνομική φρουρά. «Πριν κανένα χρόνο είχα απειλητικά μέιλ, είχε επικοινωνήσει η Αστυνομία να μου πει αν θέλω αστυνομική συνοδεία, μάλιστα, μου είχαν εγκρίνει έναν αστυνομικό κι είπα δε θέλω, δε νιώθω καλά να έχω έναν άνθρωπο να είναι η σκιά μου. Τώρα θα το ξανασκεφτώ, το επάγγελμα έχει κινδύνους. Να μη μιλώ επειδή μου έκαψαν την πόρτα;» αναρωτήθηκε.

Πηγή iefimerida.gr

Σχόλιο Ιστοσελίδας

Στην Ελλάδα, κάποιοι δημοσιογράφοι, ενίοτε, δέχονται επιθέσεις. Από κει και πέρα ακουλουθεί η αναζήτηση των δραστών. Η Ιστοσελίδα, όμως, δε θα εστίαζε τόσο σ' αυτό. Άλλωστε, στις περισσότερες απ' τις προαναφερθείσες περιπτώσεις, ο πραγματικός ένοχος είναι ο ίδιος: Ο τρόπος με τον οποίο ασκείται η δημοσιογραφία στη χώρα μας!...