(στην πηγή που αναφέρεται στο τέλος της ανάρτησης, υπάρχει, σαφέστατα, μεγαλύτερη έκταση στο θέμα)
Είναι πραγματικά δύσκολο ν' ανανεώνεσαι και να δείχνεις φρέσκος χωρίς να αποποιείσαι την αυθεντικότητα του αρχικού σου χαρακτήρα. Όταν λανσαρίστηκε το Peugeot 308 δεύτερης γενιάς το 2013, ήταν μια πραγματική τομή τόσο για την κατηγορία όσο και για την Peugeot. Εκείνο το 308 βαφτίστηκε "Αυτοκίνητο Της Χρονιάς Για Την Ευρώπη Το 2014", πούλησε καλά κι έτσι η Peugeot έπρεπε να συνεχίσει στην ίδια συνταγή, αναβαθμίζοντας, βελτιώνοντας κι εκσυγχρονίζοντας την εικόνα και την ουσία του best seller της.
Η πρώτη μας επαφή με το νέο 308 μας άφησε, γενικά, θετικές εντυπώσεις. Premium αύρα, εξωστρεφής σχεδίαση, ασφάλεια και διασυνδεσιμότητα είναι μερικά μόνο απ' τα όπλα στη φαρέτρα του δημοφιλούς γαλλικού μικρομεσαίου που ανανεώθηκε χωρίς να χάσει την ταυτότητά του. Είναι μια hatchback λιμουζίνα με μετα - μοντέρνο περιβάλλον καμπίνας, πολύ καλή ποιότητα υλικών, state - of - the - art εξοπλισμό ασφάλειας κι ανέσεων (hi - end Focal, γαλλικά ηχεία, τι άλλο να πεις!) κι ένα συγκροτημένο χαρακτήρα οδικής συμπεριφοράς που τιμά την προέλευση, το όνομα και την κουλτούρα της Peugeot.
Οι τιμές ξεκινούν απ' τα 19.900 € για το 1.2 PureTech 110, τα 22.300 € για το 1.2 PureTech 130, ανεβαίνοντας στα 24.800 € για το 1.2 PureTech 130 EAT8 ενώ οι εκδόσεις diesel είναι οι 1.5 BlueHDi 130 με 23.300 € και 1.5 BlueHDi 130 EAT8 με 25.700 €. Τέλος, το 308 Hybrid 180 e-EAT8 ξεκινά απ' τα 39.500 €. Η έκδοση δοκιμής μας ξεκινά απ' τα 22.300 €, τιμή πολύ καλή για όσα προσφέρει το αυτοκίνητο, ειδικά σε επίπεδο συστημάτων ασφαλείας αλλά κι ανέσεων. Σε μια εποχή που τα μικρομεσαία ασφυκτιούν ανάμεσα στα SUV και crossovers, το 308 αποτελεί μια ενδιαφέρουσα επιλογή.
Πηγή caranddriver.gr (κείμενο Β. ΠΕΤΡΑΚΗΣ, φωτογραφία Γ. ΚΟΥΤΟΣ)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου