24 Ιανουαρίου 2020

ΤΕΛΟΣ Ο «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ» ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Mια ιστορική μέρα ήταν η Δευτέρα 20 Γενάρη 2020 για την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης. Μπορεί όλα αυτά τα χρόνια να πρωταγωνιστεί στο εγχώριο λιανικό εμπόριο χωρίς να διαθέτει καν ιστοσελίδα ή παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (εξαίρεση αποτελεί η The Mart ο χονδρεμπορικός βραχίονας του ομίλου), αλλά αυτό πλέον θα αποτελεί παραλθόν.

Η νέα αρχή έγινε μετά τις υπογραφές στα γραφεία της Caremarket.gr στο Γέρακα, εκεί όπου έκλεισε το deal της εξαγοράς της ηλεκτρονικής πλατφόρμας της εταιρείας YODA Α.Ε που ίδρυσε ο Γιάννης Χήτος, απ' τη Σκλαβενίτη.

Εξαγορά η οποία σηματοδοτεί την είσοδο της Σκλαβενίτης στην e-εποχή και την αποεπένδυση του Γιάννη Χήτου απ' την Caremarket.gr, η οποία είχε συγχωνευθεί το καλοκαίρι του 2018 με τη yoda.gr που είχε ιδρύσει στα τέλη του 2016 ο κ. Γ. Χήτος.

Το "φλερτ" μεταξύ των δύο πλευρών είχε ξεκινήσει κοντά έναν χρόνο πίσω, ωστόσο οι ουσιαστικές διαπραγματεύσεις ξεκίνησαν πριν 40 ημέρες. Σαράντα ημέρες οι οποίες αλλάζουν το ρου της Σκλαβενίτης που από ένα παραδοσιακό σούπερ μάρκετ, αποκτά μια πρώτη ηλεκτρονική παρουσία, σε πρώτη φάση μέσω της Caremarket.gr κι όχι με το δικό της brand. Σηματοδοτεί δε την είσοδό της σε μια ανερχόμενη αγορά αυτή του online grocery, η οποία στην Ελλάδα βρίσκεται σε υβριδική μορφή. Για τους ανθρώπους της Σκλαβενίτης η εξαγορά του Caremarket.gr αποτελεί ένα μικρό βήμα που έχει ως "μαγιά" τα 2 εκατ. ευρώ τζίρο της εξαγορασθείσας ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

Αν κι απ' την Τρίτη 21 Γενάρη το ηλεκτρονικό κατάστημα Caremarket.gr εντάσσεται στην εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, θα απαιτηθεί χρόνος μέχρι την πλήρη ενσωμάτωση των συστημάτων και την αλλαγή της ταμπέλας. Πηγές της Σκλαβενίτης εκτιμούν πως το online κατάστημα Sklavenitis.gr θα "ανέβει" στο διαδίκτυο πριν την εκπνοή της φετινής χρονιάς.

Πηγή artabest.net