Το 1903 ένας έξυπνος Γερμανός, ο Άντον Κρέιντλερ (Anton Kreidler), αποφασίζει να ξεκινήσει μια μικρή βιοτεχνία παραγωγής μεταλικών τηλεγραφικών καλωδίων, κοντά στην πόλη της Στουντγκάρδης, στη Γερμανία.
Φυσικά, ο έξυπνος επιχειρηματίας δεν είχε ιδέα πως μερικά χρόνια αργότερα θα δημιουργούσε ένα εξαιρετικό "προϊόν" που άφησε ιστoρία: Πρόκειται για τη μηχανή Florett-Kreidler, ή αλλιώς γνωστή στην Ελλάδα ως "Φλωρέττα".
Η εν λόγω μοτοσυκλέτα αποτέλεσε ένα "φαινόμενο" στους Ευρωπαϊκούς δρόμους μετά τον Β' παγκόσμιο πόλεμο, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο, το 1960, η 1 στις 3 μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούσαν στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους να είναι "Φλωρέττα"!
Πηγές: κείμενο motosteki.blogspot.com και φωτογραφία aegeanews.gr/auto-moto
Φυσικά, ο έξυπνος επιχειρηματίας δεν είχε ιδέα πως μερικά χρόνια αργότερα θα δημιουργούσε ένα εξαιρετικό "προϊόν" που άφησε ιστoρία: Πρόκειται για τη μηχανή Florett-Kreidler, ή αλλιώς γνωστή στην Ελλάδα ως "Φλωρέττα".
Η εν λόγω μοτοσυκλέτα αποτέλεσε ένα "φαινόμενο" στους Ευρωπαϊκούς δρόμους μετά τον Β' παγκόσμιο πόλεμο, φτάνοντας μάλιστα στο σημείο, το 1960, η 1 στις 3 μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούσαν στους γερμανικούς αυτοκινητόδρομους να είναι "Φλωρέττα"!
Πηγές: κείμενο motosteki.blogspot.com και φωτογραφία aegeanews.gr/auto-moto
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου