Μπορεί να μοιάζει με σενάριο επιστημονικής φαντασίας αλλά το μέλλον των σουπερμάρκετ αλλάζει, καθώς έρχονται ρομπότ κι αυτόματα ταμεία.
Στις ΗΠΑ η Amazon έχει ήδη λανσάρει καταστήματα χωρίς ταμεία, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των καταναλωτών, ενώ τη σκυτάλη ετοιμάζεται να παραλάβει η Tescο.
Η κορυφαία αλυσίδα είναι έτοιμη ν' αρχίσει δοκιμαστικά σε πρώτη φάση στη Βρετανία σε συνεργασία με την Trigo Vision, μια startup απ' το Ισραήλ. Η ψηφιακή τεχνολογία, μάλιστα, εκτιμάται πως θα μπει ψηλά στην ατζέντα των περισσότερων αλυσίδων, στο πλαίσιο καλύτερης προσέγγισης της νέας γενιάς καταναλωτών.
Στην Ελλάδα η αρχή φαίνεται ότι θα γίνει απ' τον ΑΒ Βασιλόπουλο, που στοχεύει άμεσα στο σούπερ μάρκετ του μέλλοντος, σ' ένα κατάστημα που θα ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για την καλύτερη κι αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή.
Ειδικότερα, οι τεχνολογικές καινοτομίες που εισάγονται στο δίκτυο της εταιρείας είναι οι εξής:
* Κιόσκια (Ψηφιακά σημεία πληροφοριών) για προσφορές, χρήσιμες πληροφορίες, παιχνίδια, νέα προϊόντα και συνταγές.
* Ψηφιακές οθόνες όπου οι πελάτες θα βλέπουν προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της εταιρείας.
* Μηχανισμός για σειρά προτεραιότητας, με ειδοποίηση στο κινητό για την εξοικονόμηση χρόνου μέσα στο κατάστημα ΑΒ.
* Αυτόματα ταμεία για γρήγορη κι εύκολη ολοκλήρωση των καθημερινών αγορών, με μετρητά ή κάρτα.
* Pepper, το φιλικό ρομπότ που θα υποδέχεται και θα εξυπηρετεί εκείνους που εμπιστεύονται τα καταστήματά ΑΒ Ελληνικό και AB Μακεδονία.
Πηγή tvxs.gr/news/ellada
Στις ΗΠΑ η Amazon έχει ήδη λανσάρει καταστήματα χωρίς ταμεία, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον των καταναλωτών, ενώ τη σκυτάλη ετοιμάζεται να παραλάβει η Tescο.
Η κορυφαία αλυσίδα είναι έτοιμη ν' αρχίσει δοκιμαστικά σε πρώτη φάση στη Βρετανία σε συνεργασία με την Trigo Vision, μια startup απ' το Ισραήλ. Η ψηφιακή τεχνολογία, μάλιστα, εκτιμάται πως θα μπει ψηλά στην ατζέντα των περισσότερων αλυσίδων, στο πλαίσιο καλύτερης προσέγγισης της νέας γενιάς καταναλωτών.
Στην Ελλάδα η αρχή φαίνεται ότι θα γίνει απ' τον ΑΒ Βασιλόπουλο, που στοχεύει άμεσα στο σούπερ μάρκετ του μέλλοντος, σ' ένα κατάστημα που θα ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας για την καλύτερη κι αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή.
Ειδικότερα, οι τεχνολογικές καινοτομίες που εισάγονται στο δίκτυο της εταιρείας είναι οι εξής:
* Κιόσκια (Ψηφιακά σημεία πληροφοριών) για προσφορές, χρήσιμες πληροφορίες, παιχνίδια, νέα προϊόντα και συνταγές.
* Ψηφιακές οθόνες όπου οι πελάτες θα βλέπουν προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της εταιρείας.
* Μηχανισμός για σειρά προτεραιότητας, με ειδοποίηση στο κινητό για την εξοικονόμηση χρόνου μέσα στο κατάστημα ΑΒ.
* Αυτόματα ταμεία για γρήγορη κι εύκολη ολοκλήρωση των καθημερινών αγορών, με μετρητά ή κάρτα.
* Pepper, το φιλικό ρομπότ που θα υποδέχεται και θα εξυπηρετεί εκείνους που εμπιστεύονται τα καταστήματά ΑΒ Ελληνικό και AB Μακεδονία.
Πηγή tvxs.gr/news/ellada
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου