02 Ιουλίου 2021

ΕΙΜ' ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΕΝΟΣ, ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ ΧΑΪ ΜΟΥ!


Λόγω του... μεγάλου κύρους που ΄χει το όνομά μου στο χώρο της Ελληνικής Δισκογραφίας (κι όχι μόνο), μόλις μου ήρθε, σε αποκλειστικότητα φυσικά, μια τεράστια είδηση που θα 'θελα να μοιραστώ μαζί σας.

Βγήκε σε διασκευή το πολύ γνωστό λαϊκό τραγούδι "Είμ' Ανεβασμένος, Είμαι Στα Χάι Μου" που κυκλοφόρησε πρώτη φορά πριν τριάντα χρόνια, ακριβώς (το 1991)! Φυσικά και θα κάνει θραύση στην Ελληνική αγορά! Θα τα τινάξει όλα στον αέρα! Δεν αναμένεται κάτι λιγότερο για τέτοια εντυπωσιακά τραγούδια!

Σας παραθέτω λίγους στίχους απ' το έξοχο αυτό τραγούδι, στη νέα του μορφή πλέον, όπως επανακυκλοφορεί με τον τίτλο "Είμ' Εμβολιασμένος, Είμαι Στα Χάι Μου":

Είμ' εμβολιασμένος, στα σύννεφα πετάω
όταν το εμβόλιο, στα χέρια μου κρατάω.
Είμ' εμβολιασμένος, δεν ξέρω πια που πάω
αχ εμβόλιό μου, πόσο σ' αγαπάω.

Είμαι στα χάι μου, ναι, στα χάι μου
όταν το εμβόλιο το έχω πλάι μου.
Κι όταν το εμβόλιο είναι χώρια μου,
με τρώει η στεναχώρια μου.

ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: Σκοπός της παρούσας ανάρτησης δεν είναι να βάλει εναντίον των εμβολίων αλλά εναντίον της Κυβέρνησης η οποία επιχειρεί να τα περάσει υποχρεωτικά ενώ δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα! Κι όχι μόνο αυτό αλλά καταλήγει και στο ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΤΙΚΟ σημείο, μ' εξαγορά και χρηματισμό, να ωθεί σ' εμβολιασμό συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα για την οποία έγκριτοι κι υπεύθυνοι γιατροί υποστηρίζουν ότι καλύτερα θα ήταν να την "αφήσει ήσυχη"...