02 Ιουλίου 2021

ΕΜΒΟΛΙΟΛΑΓΝΕΙΑ!


Τόσα χρόνια ζούσα απερίσκεπτα, χωρίς νόημα και σκοπό, μέχρι που τα βρήκα όλ' αυτά απ' τη στιγμή που έκανε αισθητή την παρουσία του ο κορονοϊός. Τώρα ξέρω τι θέλω! Έθεσα αυτοσκοπό της ζωής μου τα εμβόλια! Το ξεκαθαρίζω: Όχι ΤΟ εμβόλιο αλλά ΤΑ εμβόλια! Θέλω να κάνω όλα τα εμβόλια του κορονοϊού! Θέλω να κυκλοφορώ διαρκώς με μια σύριγγα στο χέρι και να εμβολιάζομαι συνέχεια! Κάθε μέρα! Κάθε ώρα! Κάθε λεπτό! Σκέφτομαι, μάλιστα, να επισκεφτώ σύντομα όλα τα εμβολιαστικά κέντρα της χώρας ώστε να έχω μετά την περηφάνια ότι εμβολιάστηκα παντού!

Και προς Θεού (το γράφω έτσι γιατί είμαι ΠΟΛΥ θρήσκος)! Δε θέλω ν' ακούω ότι υπάρχουν αρνητές της Κυβέρνησης ή ακόμα και των εμβολίων του κορονοϊού γιατί τα παίρνω άσχημα! Αν είναι δυνατόν! Εδώ οι λατρευτοί μας κυβερνήτες και σωτήρες μάς χορηγούν δωρεάν πληθώρα εμβολίων και κάποιοι ανόητοι αντιδρούν σε όλα! Τι να πω! Άλλα, και πάλι, και σ' αυτό έχω τη λύση! Για όποιον αρνείται να κάνει το εμβόλιο, θα εμβολιάζομαι εγώ στη θέση του! Και θα 'θελα αυτή η στάση μου να βρει μιμητές. Έτσι ώστε, πολύ γρήγορα να τα κάνουμε όλα τα εμβόλια! Για να μην παραπονιούνται κι αυτές οι «φουκαριάρες» οι φαρμακοβιομηχανίες που τα βγάζουν δύσκολα πέρα, κυνηγώντας κάθε τόσο το μεροκάματο!

Ως εδώ, όμως, ήρθε η στιγμή να σας αφήσω. Δεν έχω άλλο χρόνο. Έχω κλείσει για σήμερα 22 ραντεβού για εμβολιασμό και πρέπει να τα προλάβω όλα!... Για τη λατρευτή μας Κυβέρνηση, άλλωστε, τα είπαμε, μην τα ξαναλέμε! Εκείνη κελεύει κι εγώ υπακούω!... Ειλικρινά, δεν υπάρχει καλύτερος αυτοσκοπός στη ζωή απ' το να υπακούει κανείς σε τέτοιες αξιαγάπητες κυβερνήσεις! Εγώ το ήξερα από παλιά αυτό αλλά το έκανα πράξη τώρα!... Άργησα; Ας με συγχωρέσει η Ιστορία!...

Σημείωση: Η υπερβολή που εντοπίζεται στο περιεχόμενο της ανάρτησης έχει να κάνει με το κυβερνητικό παραλήρημα όσο αφορά τα εμβόλια και την υποχρεωτικότητά τους κι όχι με τη χρήση των εμβολίων στο παρελθόν.