20 Ιουλίου 2021
19 Ιουλίου 2021
ΠΕΘΑΝΕ Η ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΗΘΟΠΟΙΟΣ ΓΚΕΛΥ ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ
Έφυγε σήμερα απ' τη ζωή, σε ηλικία 89 ετών, η μεγάλη πρωταγωνίστρια του ελληνικού κινηματογράφου και του θεάτρου, Γκέλυ Μαυροπούλου. Την είδηση έκανε γνωστή μέσα απ' το λογαριασμό του στο faceook, ο πρόεδρος του ΣΕΗ, Σπύρος Μπιμπίλας.
Η Γκέλυ Μαυροπούλου γεννήθηκε στις 21 Οκτώβρη του 1932 στη Θεσσαλονίκη. Γονείς της ήταν οι επίσης ηθοποιοί Άγγελος Μαυρόπουλος (1901 - 1979) και Μαρίκα Κρεβατά (1910 - 1994). Σπούδασε στη Γαλλική Ακαδημία Αθηνών και στη Δραματική Σχολή του «Θεάτρου Τέχνης» του Καρόλου Κουν. Καθηγητές της στη σχολή, ήταν μεταξύ άλλων ο Κάρολος Κουν, ο Βασίλης Διαμαντόπουλος κι ο Μίνως Βολανάκης. Υπήρξε παντρεμένη με τον ηθοποιό Στέφανο Στρατηγό.
Στον κινηματογράφο εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1953 με την ταινία «Ο Μπαμπάς Εκπαιδεύεται» του Γιώργου Λαζαρίδη κι ακολούθησαν πρωταγωνιστικοί ρόλοι σε περισσότερες από 40 ακόμη ταινίες που καλύπτουν όλα τα είδη του ελληνικού κινηματογράφου της περιόδου 1950 - 1980.
Οι μεγαλύτερες κινηματογραφικές επιτυχίες της θεωρούνται ο ρόλος της Κατίνας, της ανύπαντρης κοπέλας που πρέπει πάση θυσία ν' αποκατασταθεί, στην ταινία «Ο Φανούρης Και Το Σόι Του» (1957) του Δημήτρη Ιωαννόπουλου, πλάι στον Μίμη Φωτόπουλο, ο ρόλος της Εύας, της πονηρής και φιλόδοξης μεσοαστής που κατευθύνει την καριέρα του συζύγου της, στην ταινία «Η Κυρία Του Κυρίου» (1962) του Γιάννη Δαλιανίδη, πλάι στον Ντίνο Ηλιόπουλο, κι ο ρόλος της Δήμητρας, της χήρας του επισμηναγού Αυγέρη, που προσλαμβάνει ένα σωσία για να υποδυθεί τον άντρα της, στην ταινία του Τάκη Βουγιουκλάκη «Οι Γενναίοι Πεθαίνουν Δυο Φορές» (1973), πλάι στον Άγγελο Αντωνόπουλο.
Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι ήταν η πρωταγωνίστρια που λάνσαρε το ροκεντρόλ στον ελληνικό κινηματογράφο, μαζί με τον Θεόδωρο Δημήτριεφ, στην ταινία «Η Θεία Απ' Το Σικάγο» (1957). Η τελευταία κινηματογραφική της εμφάνιση υπήρξε στην ταινία «17 Σφαίρες Για Έναν Άγγελο» (1981) των Νίκου Φώσκολου - Τάκη Βουγιουκλάκη.
Εκείνο όμως που την έκανε ευρέως γνωστή κι αγαπητή στο κοινό ήταν ο πρωταγωνιστικός ρόλος (ως Χριστίνα Ψάχου) στη έξοχη τηλεοπτική παραγωγή «Άγνωστος Πόλεμος»...
Πηγές: κείμενο naftemporiki.gr και φωτογραφία protothema.gr
18 Ιουλίου 2021
53 ΔΑΣΙΚΕΣ ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΧΘΕΣ
Σε 53 ανήλθαν οι δασικές πυρκαγιές που εκδηλώθηκαν, σύμφωνα με την Πυροσβεστική, το χθεσινό 24ωρο, σ' όλη την Ελλάδα.
Για την κατάσβεσή τους επιχείρησαν συνολικά 633 πυροσβέστες με 306 οχήματα, με 12 ομάδες πεζοπόρων τμημάτων, 7 αεροσκάφη και 7 ελικόπτερα, ενώ συνδρομή παρείχαν εθελοντές πυροσβέστες, υδροφόρες και μηχανήματα ΟΤΑ.
Σύμφωνα με την Πυροσβεστική, οι περισσότερες πυρκαγιές αντιμετωπίστηκαν άμεσα, στο αρχικό τους στάδιο, ενώ τα κατά τόπους ανακριτικά γραφεία, καθώς και Κλιμάκια της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού (Δ.Α.Ε.Ε.) διερευνούν τα αίτια εκδήλωσής τους.
Πηγή tvxs.gr
16 Ιουλίου 2021
13 Ιουλίου 2021
ΜΙΑ ΑΠ' ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΣΥΝΕΝΤEYΞΕΙΣ ΤΟΥ JOHN LEE HOOKER
Η συνέντευξη δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα ΒΗΜΑ (Σάκης Δημητρακόπουλος) το 1998, τρία χρόνια πριν το θάνατο του κορυφαίου Μπλούζμαν (η φωτογραφία είναι από αρχείο)...
- Πώς είστε κύριε Hooker;
- Είμαι πολύ καλά στην υγεία μου. Έχω στενοχωρηθεί όμως με το σπίτι μου, που έπιασε φωτιά πρόσφατα κι έχασα πολύ σημαντικά πράγματα. Ακόμη προσπαθούν να βρουν τα αίτια και με ταλαιπωρούν αφάνταστα, λες κι είμαι εγώ αυτός που την έβαλε. Έχω ακούσει τόσα ψέματα αυτές τις μέρες.
- Λυπούμαι πολύ. Τι θα σας στενοχωρούσε πολύ αν το χάνατε;
- Τις κιθάρες μου. Ειδικά μερικές απ' αυτές μου θυμίζουν τόσα πράγματα, είναι το παρελθόν μου. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι δε χάθηκαν ανθρώπινες ζωές. Τα πράγματα μπορείς να τα αντικαταστήσεις, οι ανθρώπινες ζωές είναι αυτές που μετρούν.
- Ποια ανάγκη σάς ώθησε να παίξετε το Μπλουζ, κύριε Hooker;
- Δε θυμάμαι πλέον. Το Μπλουζ έχει γίνει ένα με το σώμα μου, έχει περάσει τόσος καιρός.
- Σας ρωτώ γιατί, σύμφωνα με την Diamanda Galas, ήταν ένας τρόπος να εκδικηθείς το κατεστημένο. Εσείς τι πιστεύετε;
- Την ξέρω την Diamanda, τι σπουδαία φωνή, αν κι έχουμε τεράστιες διαφορές στο πώς βλέπουμε τα πράγματα. Ίσως και να ξεκινήσαμε τότε για να εκδικηθούμε αλλά νομίζω ότι ο βασικότερος λόγος ήταν η διαφοροποίηση. Θέλαμε να διαφέρουμε σε σχέση μ' αυτά που άκουγαν οι λευκοί. Εξάλλου παίζαμε αυτά που μας μάθαιναν οι πατεράδες μας, ότι ακούγαμε απ' την ώρα που γεννιόμασταν. Δε νομίζω ότι είχαμε και πολλές επιλογές.
- Πώς αισθάνεστε σήμερα ηχογραφώντας σε μια μεγάλη εταιρεία, όταν στο παρελθόν οι δίσκοι σας κυκλοφορούσαν από εταιρείες ειδικευμένες στο Μπλουζ όπως η Modern κι η VeeJay Records;
- Εγώ δημιουργώ ακριβώς την ίδια μουσική όπως και τότε. Η διαφορά βρίσκεται στους ανθρώπους. Οι νέοι σήμερα γνωρίζουν το Μπλουζ, ξέρουν ποια είναι η αληθινή μουσική. Τότε οι νέοι ήξεραν πολύ λίγα κι οι εταιρείες δεν είχαν τη δυνατότητα να προωθήσουν το υλικό μας. Όταν πρωτοκυκλοφόρησε το "Boogie Chillen" δεν ήταν λίγοι αυτοί που τρόμαξαν. Σ' ολόκληρο τον κόσμο τώρα είναι διαφορετικά, είτε πρόκειται για την Ευρώπη είτε για την Ασία.
- Λένε ότι στο παρελθόν ήσασταν δύστροπος και δεν μπορούσατε να λειτουργήσετε μ' άλλους μουσικούς εύκολα. Την τελευταία εικοσαετία όμως τους έχετε διαψεύσει με τόσες συνεργασίες...
- Δεν ήμουν ακριβώς δύστροπος, απλώς το στυλ μου δεν κολλούσε με τους άλλους. Τώρα όλοι ανακάλυψαν τη μουσική του John Lee Hooker και θέλουν να γίνουν μέρος της. Θέλουν να συμβάλουν στη διάδοσή της και να μνημονεύονται γι' αυτό. Κατάλαβαν έστω κι αργά πόσο σημαντικό ήταν το Μπλουζ για την εξέλιξη της μουσικής.
- Θα ήσασταν σεμνός αν σας ζητούσαν ν' αξιολογήσετε τη συνεισφορά σας στην ιστορία της σύγχρονης μουσικής;
- Έκανα πολλά για το Μπλουζ, το αγάπησα κι επηρέασα τόσους πολλούς καλλιτέχνες ν' ασχοληθούν μ' αυτά. Όχι, δε νομίζω ότι θα ήμουν σεμνός. Το Μπλουζ χρωστά πολλά σ' εμένα.
- Ποια συνεργασία απ' τις τόσες που έχετε κάνει θεωρείτε πιο σημαντική;
- Τους αγαπώ όλους αυτούς με τους οποίους έχω συνεργασθεί, δε θα μπορούσα εύκολα να ξεχωρίσω κάποιον. Η Bonnie Raitt, o Van Morrison, ο Carlos Santana - έχω περάσει τόσο καλά μαζί τους.
- Πιστεύω ότι έχετε μια ιδιαίτερη αδυναμία στον Van Morrison ή κάνω λάθος;
- Όντως με τον Van έχω μια ιδιαίτερη σχέση. Είναι ένας αληθινός μπλούζμαν, τρέφει ακριβώς τα ίδια αισθήματα για το Μπλουζ κι έχει μια ιδιαίτερη τεχνική που μου αρέσει πολύ. Δεν προσπαθεί να μιμηθεί κάποιον άλλον.
- Είναι αλήθεια ότι εσείς βγάλατε για πρώτη φορά στη σκηνή τον Bob Dylan;
- Ναι, είναι αλήθεια, ωραίος τύπος.
- Θα μπορούσατε να μου μιλήσετε λίγο παραπάνω γι' αυτό;
- Με πας πολύ πίσω. Ο Dylan πιτσιρικάς ακόμη ερχόταν συνέχεια στο δωμάτιο του ξενοδοχείου όπου βρισκόμουν στη Νέα Υόρκη. Μ' ακολουθούσε παντού. Ερχόταν μαζί μου τα βράδια στο κλαμπ που παίζαμε, στο Village. Είμαι αυτός που τον ανακάλυψε και τον έβγαλε για πρώτη φορά στη σκηνή του Gerde's Folk City, το οποίο δεν υπάρχει πια. Ο μάνατζέρ μου ήταν αυτός που τους έπεισε να του υπογράψουν συμβόλαιο.
- Το 1992 η Bonnie Raitt είπε ότι ο ήχος της κιθάρας σας είναι ότι πιο ερωτικό έχει ακούσει σ' ολόκληρη τη ζωή της. Ποια είναι η γνώμη σας γι' αυτήν;
- Είναι πολύ καλή κυρία η Bonnie και πιστεύω ότι έχει δίκιο. Πολλοί δοκίμασαν να με αντιγράψουν αλλά κανένας δεν τα κατάφερε. Περάσαμε, πάντως, ωραίες στιγμές ηχογραφώντας μαζί.
- Τελικά ποιο είναι το μυστικό σας στην κιθάρα που σας κάνει μοναδικό;
- Μακάρι να ήξερα. Ίσως θεϊκό χάρισμα. Ο πατριός μου μού δίδαξε το Μπλουζ του Μισισιπή με τον τρόπο που αυτός ήξερε.
- Σας πλησιάζουν οι νεότεροι για να τους μάθετε τα μυστικά σας;
- Πολλές φορές αλλά σε όλους λέω ν' ακολουθήσουν αυτό που τους λέει η καρδιά τους.
- Τι σημαίνει το "The Healer¨ σήμερα για σας;
- Το "The Healer" είναι το Μπλουζ. Το Μπλουζ που σε θεραπεύει όταν είσαι στις μαύρες σου. Θεραπεύει το μυαλό σου και την ψυχή σου.
- Σ' αυτή τη φάση της ζωής σας, πώς βλέπετε όλ' αυτά τα βραβεία που έχετε πάρει; Έχουν σημασία πια;
- Τους ευχαριστώ όλους για τα βραβεία που έχω πάρει, αν και μου δόθηκαν λίγο αργά. Σημασία όμως έχουν οι άνθρωποι και το τι αισθάνονται αυτοί για μένα. Η μεγαλύτερη χαρά μου είναι όταν βλέπω την ανταπόκριση που έχουν στο νέο κόσμο τραγούδια που έχω γράψει 40 και 50 χρόνια πριν. Χαίρομαι πιο πολύ όταν απλοί άνθρωποι έρχονται και μου λένε ότι τα τραγούδια μου τους άλλαξαν τον τρόπο σκέψης.
- Μπορείτε να θυμηθείτε για λίγο την περίοδο που παίζατε σε κλαμπ στην καρδιά του Ντιτρόιτ;
- Βεβαίως και μπορώ. Ποτέ δεν θα το ξεχάσω. Έχω τόσες αναμνήσεις από εκεί. Εκεί άρχισαν όλα, ολόκληρη η καριέρα μου. Είχε μια μαγεία εκείνη η περίοδος, η νυχτερινή ζωή στα κλαμπ, οι ηχογραφήσεις στη Modern, όλα άλλαζαν τόσο γρήγορα τότε. Ακόμη κι οι άσχημες στιγμές σήμερα μου φαίνονται ένα τίποτα. Τι θες να θυμηθώ; Τις κρυφές και γρήγορες εισόδους μας απ' την πίσω πόρτα των μαγαζιών γιατί μπροστά απαγορευόταν η είσοδος στους μαύρους; Ευτυχώς όμως είχαμε και τα δικά μας στέκια όπου δε δίναμε λογαριασμό για το τι θα κάνουμε. Ολ' αυτά όμως σήμερα μου φαίνονται ωραίες περιπέτειες.
- Μου περιγράφετε λίγο πώς αισθανθήκατε όταν μάθατε ότι το "Boogie Chillen" έγινε επιτυχία;
- Αγαπώ όλα μου τα τραγούδια αλλά το "Boogie Chillen" είναι η πρώτη επιτυχία μου, το τραγούδι που μου έδωσε δύναμη να συνεχίσω και να πιστέψω ότι κάτι σημαντικό είχα να πω στον κόσμο. Τρελάθηκα απ' τη χαρά μου, φυσικά.
- Ποια εκτέλεση του "Dimples" σας αρέσει πιο πολύ; Η πρώτη ή αυτή με τους Los Lobos;
- Με φέρνεις σε δύσκολη θέση τώρα αλλά τις αγαπώ και τις δύο για διαφορετικούς λόγους.
- Νιώσατε ικανοποίηση στις αρχές της δεκαετίας του εξήντα όταν συγκροτήματα όπως οι Rolling Stones κι οι Animals δήλωναν ότι είστε μία απ' τις μεγαλύτερες επιρροές τους;
- Είμαι υπερήφανος γιατί εξελίχθηκαν έτσι χάρη σ' εμένα και σε μερικούς άλλους. Με τους Rolling Stones έχω βρεθεί πολλές φορές στην ίδια σκηνή κι έχουμε περάσει καλά. Τους σέβομαι γι' αυτό που κάνουν.
- Δεν έχετε βαρεθεί να παίζετε ζωντανά μετά από τόσα χρόνια;
- Όσο υπάρχει ανταπόκριση κι είμαι καλά στην υγεία μου δεν πρόκειται να βαρεθώ.
- Παίζετε συχνά κιθάρα όταν βρίσκεστε στο σπίτι σας;
- Και βέβαια παίζω. Έχω και το δικό μου κλαμπ όπου παίζω στο Σαν Φρανσίσκο, το "Boom Boom Room".
- Θα μου περιγράψετε μια συνηθισμένη ημέρα σας στο Λος Αντζελες;
- (γελώντας) Σαν τι να πω; Ξυπνάω το πρωί, παίρνω το πρωινό μου όπως όλος ο κόσμος, πλένω τα πιάτα και μετά βγαίνω για τη βόλτα μου με το αυτοκίνητο. Ξέρεις, η δεύτερη μεγάλη αγάπη μου είναι τα αυτοκίνητα, έχω δέκα. Παίζω κιθάρα στο σπίτι μου ή σε κάποιο στούντιο και τα βράδια βλέπω τους φίλους μου. Προσπαθώ να κάνω διαφορετικά πράγματα κάθε μέρα. Μερικές φορές παίζω στο κλαμπ μου...
10 Ιουλίου 2021
HYUNDAI BAYON ΑΠΟ 15.790 €
Όσοι είχαν αναρωτηθεί σχετικά με το πού το πάει η Hyundai παρουσιάζοντας ένα δεύτερο SUV στην κατηγορία των μικρών SUV, που τελικά μόνο μικρά δεν είναι, πήραν την απάντησή τους στην επίσημη παρουσίαση στην ελληνική αγορά του εντελώς νέου μοντέλου Hyundai Bayon, όπου είχαμε και την ανακοίνωση του αναλυτικού τιμοκαταλόγου.
Προφανώς δεν είναι αυτό που νομίζατε (-αμε). Γιατί το νέο Hyundai Bayon δεν είναι ακριβώς ένα τυπικό SUV - κι αυτό είναι κάτι που φαίνεται απ' το ύψος του το οποίο υστερεί έναντι του Kona. Δεν είναι επίσης τυπικό SUV κι απ' την άποψη της εμφάνισης, καθώς δεν έχει εκείνα τα έντονα «χωμάτινα» αισθητικά χαρακτηριστικά (τονισμένοι θόλοι και «φρύδια» στα φτερά κλπ.) Είναι ένα πολύ πιο ήπιο μοντέλο (που δεν θα λέγαμε ότι είναι ότι πιο όμορφο έχει λανσάρει η Hyundai), που περισσότερο το λες «ψηλωμένο» ΙΧ και λιγότερο το λες SUV. Να είναι άραγε τυχαίο που κι η Hyundai δεν το λανσάρει έτσι; Όχι φυσικά.
Οι Κορεάτες που δημιούργησαν αυτό το νέο μοντέλο ειδικά για την αγορά της Ευρώπης, βασιζόμενοι στο πρόσφατα λανσαρισμένο Hyundai i20, σπεύδουν να το χαρακτηρίσουν ως «αστικό crossover», ένα καθημερινό - και πολύ πρακτικό - αυτοκίνητο του οποίου κύριο προσόν είναι ότι τοποθετείται στο κάτω μισό της κατηγορίας, από τιμολογιακής απόψεως…
Αυτό το στοιχείο καθιστά απροβλημάτιστη και τη συνύπαρξη του Hyundai Bayon στην αγορά με το Hyundai Kona, το οποίο κοστίζει παραπάνω και προσφέρει άλλες επιλογές ως προς την ισχύ και τις δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Εξάλλου δεν είναι η Hyundai η μοναδική εταιρία με δύο μοντέλα στην κατηγορία, το λεγόμενο B-SUV segment, είναι κι η Ford που δίνει το παρών αφενός με το νεοφερμένο Ford Puma κι αφετέρου με το Ford Ecosport που έχει ήδη αρκετά χρόνια στην αγορά.
Σημειώνουμε στο σημείο αυτό ότι το Hyundai Bayon προσφέρεται αποκλειστικά με βενζινοκινητήρες: έναν τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.2 με 84 ίππους κι έναν τρικύλινδρο τούρμπο, πιο εξελιγμένης τεχνολογίας με 100 ή 120 ίππους, που μπορεί να συνδυαστεί και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις 7DCT.
Πρέπει, επίσης, να σημειώσουμε ότι το νέο μοντέλο της Hyundai είναι σαφώς πιο ευρύχωρο απ' το Kona, καθώς βάσει και του χαρακτήρα του απευθύνεται σε νέες οικογένειες όταν το Kona απευθύνεται σε νέους ανθρώπους. Στοιχείο που δεν το εμποδίζει να είναι και «πλούσιο»: To Hyundai Bayon είναι στάνταρ εφοδιασμένο μ' ένα πληρέστατο πακέτο συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού, ενώ η ψηφιακή τεχνολογία δίνει το παρών στο εσωτερικό με δύο μεγάλες οθόνες: τον εντυπωσιακό, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25’’ και την οθόνη των πολυμέσων με στάνταρ κάμερα οπισθοπορείας 8,0’’ ή 10,25’’.
Πρέπει να πούμε ότι βάζοντας στη ζυγαριά απ' τη μια μεριά την τιμή κι απ' την άλλη τον εξοπλισμό, βλέπουμε ότι αυτή έχει την τάση να κλίνει προς τη μεριά του... value for money! Γιατί ενώ ο τιμοκατάλογος ξεκινά απ' τα 15.790 ευρώ τερματίζει στα 21.790 ευρώ όπου συναντάμε το Hyundai Bayon 1.0T 120hp 7DCT 48V hybrid στην κορυφαία έκδοση «Distinctive». Σ' όλα αυτά έρχεται να προστεθεί κι η 5ετής εργοστασιακή εγγύηση - και μάλιστα χωρίς όριο χιλιομέτρων - που δημιουργεί ένα αίσθημα ασφάλειας παραπέμποντας σε αυξημένη αξιοπιστία.
Πηγή tvxs.gr
09 Ιουλίου 2021
ΜΠΑΝΓΚΛΑΝΤΕΣ: ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50 ΝΕΚΡΟΙ ΑΠΟ ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΣΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ
Σύμφωνα με την αστυνομία κι αυτόπτες μάρτυρες, η πυρκαγιά ξέσπασε χθες γύρω στις 17:00 τοπική ώρα (14:00 ώρα Ελλάδος) στο εργοστάσιο της Hashem Food and Beverage, η οποία διατηρεί το κτίριο των 6 ορόφων στο Ρουπγκάνι, μια βιομηχανική πόλη κοντά στην Ντάκα.
Το εργοστάσιο αυτό παρασκευάζει κυρίως ζαχαρωτά, νουντλς και χυμούς φρούτων.
Η πυροσβεστική υπηρεσία ανακοίνωσε ότι έχει διασώσει 25 ανθρώπους που είχαν καταφύγει στην οροφή του κτιρίου, αλλά δεν ήταν ούτε αυτή σε θέση να διευκρινίσει πόσοι άνθρωποι βρισκόντουσαν μέσα σ' αυτό.
«Μόλις τεθεί υπό έλεγχο η πυρκαγιά θα ξεκινήσουμε επιχείρηση έρευνας για επιζώντες στο εσωτερικό του κτιρίου», δήλωσε ο εκπρόσωπος της πυροσβεστικής, Ντεμπασίς Μπαρντχάν, ενώ ο Μοχάμαντ Σαΐφουλ, ένας εργαζόμενος που γλίτωσε απ' τη φωτιά, δήλωσε ότι μέσα στο εργοστάσιο βρισκόντουσαν δεκάδες εργαζόμενοι.
Οι φωτιές κι η κατάρρευση κτιρίων είναι συχνές στο Μπανγκλαντές, μια φτωχή χώρα της νότιας Ασίας, λόγω της έλλειψης σεβασμού συχνά στα μέτρα και τις προδιαγραφές ασφαλείας.
Πηγή iefimerida.gr
08 Ιουλίου 2021
ΟΙ ΓΕΛΟΙΟΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΙ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΕΥΛΟΓΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ
Μετά τους γελοίους και καθόλα ανεκδιήγητους Κυβερνητικούς χειρισμούς, όλο και πιο ισχυρό γίνεται το αντιεμβολιαστικό κίνημα στη χώρα μας. Έτσι παρατηρείται ανοιχτά το φαινόμενο, ομάδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να καλούν τον κόσμο να μποϋκοτάρει μαγαζιά που θα δέχονται μόνο εμβολιασμένους.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της ομάδας «Μαγαζιά Χωρίς Μπόλι» στο Facebook, η οποία δημιουργήθηκε στις 27 Ιούνη κι αριθμεί πλέον πάνω από 93 χιλιάδες μέλη.
Κι ενώ λοιπόν αρχικά είχε δημοσιευτεί μια «μαύρη λίστα» με μαγαζιά που θα δέχονται μόνο εμβολιασμένους, τώρα παρατηρήθηκε και το... ανάποδο φαινόμενο: ιδιοκτήτης καταστήματος (στο Περιστέρι) ανακοίνωσε δημόσια στο Facebook ότι δε θα επιτρέπεται η είσοδος εμβολιασμένων στο χώρο του!
Μάλιστα, στη συγκεκριμένη ανάρτηση όπου συνοδεύει το απαγορευτικό στα άτομα που έχουν εμβολιαστεί με σχετικές φωτογραφίες, αναφέρει τα εξής: «Το πρώτο μαγαζί εστίασης πανελλαδικά, που επιτρέπεται μόνο σε μη εμβολιασμένους πολίτες, η χρήση του εσωτερικού χώρου. Επειδή πρέπει να υπάρχει ισότητα κι ισομερία στην κοινωνία μας».
Αντίστοιχα, αρκετοί καταστηματάρχες δράττονται της ευκαιρίας να διαφημίσουν τα καταστήματά τους, αναφέροντας ότι οι ίδιοι δε θα προχωρούν σε διαχωρισμό σε εμβολιασμένους και μη.
ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: Η Ιστοσελίδα θα ήθελε να δώσει τα συγχαρητήριά της στον ευφυή Έλληνα Πρωθυπουργό του οποίου τα σχέδια για το διχασμό της κοινωνίας «βαίνουν καλώς»... Είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι με τέτοιους ανθέλληνες πολιτικούς, η καταστροφή της χώρας παραμονεύει στην επόμενη στροφή...