19 Δεκεμβρίου 2019

ΕΝΤΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ COSMOTE!

Το ίδιο (σχεδόν) πρόβλημα με αυτό που αναφέρεται στο τέλος της ανάρτησης έχω κι εγώ. Είναι η δεύτερη μέρα που δεν μπορώ ούτε να κάνω αλλά ούτε να δεχτώ κλήσεις στο κινητό! Τους παίρνω τηλέφωνο και, στη δήθεν προσπάθειά τους να λύσουν το πρόβλημα, εκτός απ' τα πολλά ψέμματα, λόγω άγνοιας, με ρωτάνε αηδίες! Π.χ. πότε έφαγα τελευταία φορά καλαμαράκια, πώς δένω τα κορδόνια μου, πόσα δωμάτια έχει το σπίτι μου, αν έχω γλάστρες στην ταράτσα μου κ.α. Για να μην αναφερθώ σε σωρεία άλλων προβλημάτων που παρουσιάζονται ενίοτε, όπως οι άσκοπες κι ενοχλητικές κλήσεις που κάνει συχνά το 13888 και το ότι για να ολοκληρωθεί μια απλή επικοινωνία, χρειάζεται να καλέσεις πάνω από τρεις φορές! Πέφτει συνέχεια η γραμμή! Κι άσε η Φωνητική Πύλη που έχει! Αρνητικότατη όσο αφορά την επικοινωνία και την εξυπηρέτηση! Δυστυχώς, αυτή είναι η Cosmote! Αλλά και πλήθος άλλων εταιρειών που "δρουν" στη χώρα μας!...

Κάποτε θα 'πρεπε να ξυπνήσουμε απ' το λήθαργο που έχουμε πέσει από μόνοι μας... Κάποτε...

Για το τελευταίο έντονο πρόβλημα που δημιουργήθηκε με την Cosmote, διαβάστε εδώ...