03 Νοεμβρίου 2021

ΚΡΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ


Η Σβάστικα, το σύμβολο που ο Σλήμαν ανακάλυψε στην Τροία, ήταν διαδεδομένη ήδη απ' την αρχαιότητα. Το πέρασμα του χρόνου, όμως, δεν κατάφερε να την απαλλάξει απ' την εφιαλτική απήχηση που βρήκε στον - εκάστοτε - Φασισμό! Πράγματι, για πρώτη φορά, το 1935, η Σβάστικα υιοθετείται απ' τον Αδόλφο Χίτλερ ως επίσημο σύμβολο της Ναζιστικής Γερμανίας.

86 χρόνια αργότερα, υιοθετείται και πάλι με την ίδια σημασία, τη δεύτερη αυτή φορά, από Βαλκανικό κράτος. Για ποιο Έθνος μιλάμε; Μα γι' αυτό που έδωσε τα φώτα του στον πλανήτη, δημιούργησε Πολιτισμό κι αντιστάθηκε ηρωικά στον προαναφερθέντα Χιτλερικό Φασισμό!

Αντιφατικό θα μου πείτε και δε θα 'χετε άδικο! Ναι, γιατί υπάρχουν ανθυπανθρωπίδια που ψηφίζουν και δίνουν αυτοδυναμία σε σαθρούς πολιτικούς σχηματισμούς όπως είναι αυτός της σημερινής κυβέρνησης!

Με την παρούσα ανάρτηση εκφράζω για άλλη μια φορά στα άτομα αυτά τον οίκτο μου, την αηδία μου και την οργή μου!...

Η ανάρτηση αυτή γίνεται με αφορμή το μέχρι τώρα συνολικό "έργο" της Κυβέρνησης και κυρίως τα νέα μέτρα όσο αφορά τον κορονοϊό... Η φωτογραφία είναι ενδεικτική της συνάντησης των διαφόρων εκφάνσεων του Φασισμού...

15 Οκτωβρίου 2021

09 Οκτωβρίου 2021

ΤΑ ΣΤΕΪΣΟΝ ΤΗΣ ΠΕΖΩ


70 χρόνια ενασχόλησης με τα Station Wagon κλείνει φέτος η Peugeot, που επιμένοντας να συνδυάζει την πρακτικότητα με το στιλ, συνεχίζει μια διαδρομή που ξεκίνησε με το Peugeot 203 SW και συνεχίζεται στις μέρες μας με το εντελώς το καινούργιο Peugeot 308 SW.

Το πρώτο Station Wagon (SW) της Peugeot έκανε την εμφάνισή του το 1949, τη χρονιά που παρουσιάστηκε το Peugeot 203. Εκείνη την εποχή, η κατηγορία αυτή ήταν ακόμα σε πρώιμο στάδιο και κανείς δεν ήξερε αν υπήρχε πραγματικά πελατολόγιο γι' αυτόν τον τύπο αυτοκινήτου. Αλλά η μάρκα με σήμα το λιοντάρι, ήξερε ότι είχε δημιουργήσει κάτι καλό, τόσο που προσέφερε δυο εκδόσεις του Peugeot 403 SW: ένα οικογενειακό τύπο αλλά και μια επαγγελματική έκδοση του μοντέλου αυτού.

Δεδομένου του πόσο ζεστά τα δέχτηκε ο κόσμος, η Peugeot ενθαρρύνθηκε ν' αναπτύξει τη διάθεσή του. Το 1956 κυκλοφόρησε το Peugeot 403, το οποίο έβγαινε επίσης σε εκδόσεις Family (οικογενειακό) και Commercial (επαγγελματικό). Αντικαταστάθηκε το 1962 με το Peugeot 404 ενώ το Peugeot 203 SW περίμενε μέχρι το 1965 και την άφιξη του Peugeot 204 για να εμφανιστεί ο απόγονός του.

Η ιστορία συνεχίζεται και νέα κεφάλαια ξεδιπλώνονται όσο περνάει ο καιρός, με τα Peugeot 304 και 504 SW να λανσάρονται τη δεκαετία του 1970, τα Peugeot 305, 505 και 405 SW τη δεκαετία του 1980 και Peugeot 306 και 406 SW τη δεκαετία του 1990. Στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η Peugeot προώθησε αυτήν την προσφορά με δύο πρωτότυπες προτάσεις: το Peugeot 206 SW, το οποίο ήταν αρκετά μικρό σε διαστάσεις για ένα αυτοκίνητο τέτοιου τύπου και το Peugeot 307 SW που ενσωμάτωνε μερικές καλές επιλογές που συναντάμε στα minivans.

Η λίστα συνεχίζεται με τις εκδόσεις SW του πρώτου Peugeot 308 και του Peugeot 407, καθώς και της πρώτης και δεύτερης γενιάς Peugeot 508. Το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία των SW της Peugeot θα γραφτεί με το νέο Peugeot 308, το οποίο θα είναι το σημαντικότερο λανσάρισμα της γαλλικής μάρκας την επόμενη χρονιά και θα είναι διαθέσιμο σε μια πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης - με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου αλλά και σε δύο plug in υβριδικές εκδόσεις 180 και 225 ίππων.

Πηγή stotimoni.gr

08 Οκτωβρίου 2021

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ


Ακούω για μια τηλεοπτική σειρά "Σασμός" αλλά δεν έτυχε ακόμα να δω κάποιο επεισόδιο. Αντίθετα, εγώ παρακολουθώ μια άλλη σειρά που έχει τίτλο "Σκασμός". Το έργο προβάλλεται καθημερινά (εκτός, βέβαια, απ' τις μέρες της εβδομάδας) στο κανάλι "Ωμέγα" και πρωταγωνιστούν εξαίρετοι ηθοποιοί. Μεταξύ άλλων είναι οι Έλληνες Νίκος Αγενής, Βασιλική Γλωσσοκοπάνα, Μιχάλης Γιακλωτσές, Πέτρος Βούλωστος κι ο διάσημος Ιταλός Ντίνο Βρίζει. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Ανδρέας Χριστοπαναγίας ενώ η παραγωγή ανήκει σε δυο εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον καλλιτεχνικό χώρο και δεν είναι άλλες απ' τις γνωστές "Φέξε Μου Και Γλίστρησα Α.Ε." και "Άλλη Δουλειά Δεν Είχαμε Να Κάνουμε Ε.Π.Ε."...

Σ' όσους λοιπόν λατρεύουν την Ελληνική Τηλεόραση, μια σειρά προτείνω κι αυτό έχω μόνο να πω: "Σκασμός!"...

23 Σεπτεμβρίου 2021

ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΤΩΝ ΗΛΕΤΡΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ


Έχεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ποδήλατο, σκούτερ ή πατίνι; Έχεις οποιοδήποτε ηλεκτρικό όχημα; Φέρτο μαζί σου κι έλα να το οδηγήσεις και να γνωριστείς με άλλους φίλους της ηλεκτροκίνησης στην 4η Συνάντηση Ιδιοκτητών Ηλεκτρικών Οχημάτων, την Κυριακή 26 Σεπτέμβρη (ώρες 18:00 - 20:00) στην Πλατεία Κοτζιά, απέναντι απ' το Δημαρχείο Αθηνών.

Η συνάντηση είναι ανοιχτή για όλους. Είτε έχεις ηλεκτρικό, είτε όχι, σε περιμένουμε για να γνωριστούμε και να γνωριστείς με άτομα που έχετε κοινό ενδιαφέρον την ηλεκτροκίνηση! Η είσοδος είναι δωρεάν!

Σας περιμένουμε όλους, για να οδηγήσουμε ηλεκτρικά και ν' ανταλλάξουμε απόψεις.

Σημαντικό: Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί σε δημόσιο ανοιχτό χώρο, προτείνεται η χρήση μάσκας κι αντισηπτικού όπως κι η αποφυγή του συνωστισμού.

Διοργάνωση: Autonomous.gr, Techblog, Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα

Πηγή heliev.gr

02 Σεπτεμβρίου 2021

ΣΤΟ ΜΙΚΗ!


O Μεγάλος Θεοδωράκης πλέον έφυγε! Και τώρα όλοι εσείς οι φερέλπιδες σωτήρες του αύριο, μπορείτε άνετα:

* να συνθέτετε τσιφτετέλια και να διασκεδάζετε μ' αυτά
* να γράφετε μεγαλόπνοα ποιήματα που διαρκούν μόνο μια μέρα και
* να εκφωνείτε πολιτικά λογίδρια που η υλοποίησή τους οδηγεί στον όλεθρο

ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Είναι ένας μήνας που βλέπω την ιστοσελίδα μου παροπλισμένη και μ' ενοχλεί αφάνταστα! Δε μπορώ να τη βλέπω έτσι...

Πήρα λοιπόν την απόφαση - παρά τις αντιξοότητες της εποχής - να την επαναλειτουργήσω... κι όσο πάει...

03 Αυγούστου 2021

ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ


Σήμερα 3/8/21, χωρίς καν να με ρωτήσουν, απ' τη Google μου ακύρωσαν το ιστολόγιο "test" (http://test1966test.blogspot.com) που το είχα για να κάνω δοκιμές. Σε μήνυμα που μου έστειλαν στο ταχυδρομείο μου, μου είπαν ότι κατεβάζουν ιστολόγια όπου εντοπίζονται οι εξής παραπτωματικοί λόγοι:

1. Ώθηση σε βία.
2. Σεξουαλικό περιεχόμενο κι αναρτήσεις βίας.
3. Έλλειψη σεβασμού στα παιδιά.
4. Παραπλανητική διαφήμιση.
5. Παράνομη δραστηριότητα.
6. Πνευματικά δικαιώματα.
7. Διανομή προσωπικών δεδομένων άλλων ατόμων.

Να σημειωθεί ότι δεν υφίσταται θέμα με κανένα απ' τους παραπάνω λόγους ενώ το ιστολόγιο το είχα ρυθμίσει να μην είναι ορατό στις αναζητήσεις των χρηστών του δικτύου, ακριβώς επειδή έκανα μόνο πειράματα κι επομένως δεν υπήρχε κάτι αξιόλογο να δει κανείς!

Αφού τους είπα να επανεξετάσουν το θέμα, μετά από λίγες ώρες μου έστειλαν νέο mail: "Αξιολογήσαμε εκ νέου το ιστολόγιό σας κι έγινε αποκατάσταση. Μπορείτε και πάλι ν' αποκτήσετε πρόσβαση. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση. Μ' εκτίμηση, η ομάδα του Blogger"...

Είναι η δεύτερη φορά που παρεμβαίνει με τον ίδιο ανόητο τρόπο η Google. Συμπέρασμα; Δυστυχώς, τελειώνουμε εδώ! Δεν αξίζει να συνεχίζει κανείς!...