10 Νοεμβρίου 2021

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ!


Σήμερα το πρωί ξεκίνησα με συγγενικό μου πρόσωπο να κάνουμε την άυλη συνταγογράφηση. Σ' ένα σημείο, για να προχωρήσουμε τη διαδικασία, μου ζητήθηκε να δώσω το mail μου το οποίο είναι στη yahoo. Μόλις (νομίσαμε ότι) τελειώσαμε, μου ήρθε αυτό το υπέροχο μήνυμα: «Κάνοντας κλικ στην επιλογή "Αποδοχή όλων", συμφωνείτε ότι η Yahoo κι οι συνεργάτες της, μέσω των cookies, θ' αποθηκεύουν και θα έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες στη συσκευή σας, δηλαδή στα εξής:

* Σε πληροφορίες σχετικά με το λογαριασμό σας, τη συσκευή και τη σύνδεση στο διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένης της διεύθυνσής σας IP.
* Στην περιήγησή σας.
* Στην ακριβή τοποθεσία σας.
* Και στα e-mail σας...

Για να μπορέσετε να συνεχίσετε τη λειτουργία της πλατφόρμας μας, δώστε τη δυνατότητα στη Yahoo και τους συνεργάτες της να επεξεργάζονται τα προσωπικά σας δεδομένα, οπότε, επιλέξτε 'Συμφωνώ'...»

Να σημειωθεί, ότι πριν λίγες μέρες, αναγκάστηκα να κλείσω τα blogs μου επειδή μου έκανε παρεμβάσεις η Google! Πρώτα η Google και μετά η Yahoo, λοιπόν! Όλα είναι εναρμονισμένα και στρατευμένα στη νέα τάξη πραγμάτων που θέλει τον απλό πολίτη αλλά και τον πλανήτη ολόκληρο χειραγωγημένο ώστε να εξυπηρετούνται με ασφάλεια τα μεγάλα συμφέροντα! Κι εμείς τι κάνουμε μπροστά σε όλο αυτό; Ομολογουμένως, δε μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα. Κάτι όμως θα μπορούσαμε, αν είχαμε συλλογική δράση κι αντίδραση! Και πάλι, όμως, τι κάνουμε αντ' αυτού; Υπνωτισμένοι στον καναπέ (ως σύγχρονοι κένταυροι), κάνουμε τις δικές μας αναρτησούλες τύπου: «Σ΄αγαπώ, μ' αγαπάς», «Τι όμορφη που είσαι κι απόψε», «Καλημερούδια... να 'χεις ένα απολαυστικό βράδυ κι άλλα γλυκανάλατα», «Σας βάζω ένα ωραίο τραγουδάκι για να περάσει ευχάριστα η ώρα», «Μας έχεις καθηλώσει με τη γραφή σου Ποιήτριά μου» και πλήθος άλλων που φυσικά δεν είναι συνετό να τα παραθέσω όλα εδώ!...

Θα το γράψω άλλη μια φορά κι ίσως φανώ γραφικός (αν και μου είναι αδιάφορο αυτό στην παρούσα στιγμή, μπροστά στον πραγματικό κίνδυνο που διατρέχουμε): Όλοι μαζί θα βρεθούμε μια μέρα στο βυθό και θα φιλιόμαστε απεγνωσμένα! Θα είναι όμως ΠΟΛΥ αργά...