26 Νοεμβρίου 2021

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ


Μόλις μου τηλεφώνησαν απ' την ΦΑΣΚΕΛΟΚΟΥΚΟΥΛΩΣΤΑΤ επειδή είδαν ότι, μέχρι στιγμής, είμαι απ' τους λίγους που έχουν συμπληρώσει τη διαδικασία της Απογραφής σωστά. Για το λόγο αυτό, μου υποσχέθηκαν ότι θα μου αποστείλουν σύντομα τα εξής δώρα:

* ένα ταψί γλυκό της αρεσκείας μου (γαλακτομπούρεκο ή ραβανί)
* ένα ογκοδέστατο βιβλίο με μια σελίδα
* ένα καινοτομικό μπουφάν με τρία μανίκια
* ένα καναπέ που μετατρέπεται σε παραλία και
* μια φωτογραφία του πρωθυπουργού σε μελλοντική ηλικία

Με παρακάλεσαν, μάλιστα, αν υπάρξουν διαδικτυακά απορίες, να συνδράμω. Ε, τι να σας πω... με συγκίνησε όλο αυτό κι είμαι έτοιμος ν' απαντήσω οποιαδήποτε ώρα, σε ότι χρειαστεί...

Να σας προετοιμάσω, μόνο, καθώς υπάρχουν μερικές δύσκολες ερωτήσεις που πρέπει ν' απαντήσετε, όπως:

* πόσες ώρες και λεπτά, ακριβώς, κοιμηθήκατε την πρώτη νύχτα μετά τη γέννησή σας
* πόσες τρίχες έχει το κεφάλι σας
* πόσες φορές έχετε φτερνιστεί μέχρι τώρα στη ζωή σας (αν το φτέρνισμα ήταν πάντα δυνατό, γράψτε ολόκληρο τον αριθμό, αλλιώς, για τις φορές που ήταν σιγανό, διαιρέστε τον αριθμό διά 2
* πόσα ζευγάρια έχει η παπουτσοθήκη σας και ν' αναφέρετε ακόμα αν έχετε και μονά παπούτσια
* με πόσα άτομα συγκατοικείτε και σε πόσα απ' αυτά αρέσει ο μουσακάς
* πόσα μανταλάκια χρησιμοποιείτε κατά μέσο όρο κάθε φορά που απλώνετε τη μπουγάδα σας
* αν η κατοικία σας διαθέτει αυλή, θα υποχρεωθείτε να δηλώσετε πόσα δέντρα έχετε, πόσους θάμνους και γενικά πόσα κλαδιά υπάρχουν εκεί, και πόσοι μίσχοι
* πόσοι ήταν οι φίλαθλοι στον τελευταίο εκτός έδρας ευρωπαϊκό αγώνα του Ολυμπιακού (ν' αναφέρετε λεπτομερώς ονόματα και διευθύνσεις)...

Μην απογοητεύεστε, όμως... Καλή διάθεση να υπάρχει και θα γίνει η απογραφή...